Qëllimi:
- Njohja, njohja dhe emërtimi i automjeteve ujore, si dhe marrja e informacionit bazë për trafikun ujor.
- Zhvillimi i aftësive motorike te imët dhe zhvillimi i pëllëmbëve dhe gishtërinjve kur palosni dhe përdorni materialin e artit, d.m.th. mbajtja e parafabrikuar e një lapsi, stilolapsi apo lapsi . Përdorimi i krijimtarisë në aktivitetet e përditshme të udhëhequra nga qasja e të nxënit të fëmijëve dhe zhvillimi motorik.
Materiali i nevojshëm:
- Fotografitë e disa automjeteve ujore (anije, varkë, nëndetëse) Materiali i pëlhurës – ngjyra, letër me ngjyrë, letër e bardhë, tas me ujë, baza e vezëve prej kartoni, tuba me lëng, letër dekorative, zam, gërshërë, model i trafikut të ndryshëm
Gjatë kësaj periudhe të zhvillimit të fëmijërisë së hershme, fëmijët fillojnë të tregojnë një interes të veçantë për të zbuluar gjëra të reja dhe të kenë qasjen e tyre individuale ndaj gjërave të caktuara.Të bëjë njohje me trafikun e ujit në një mënyrë argëtuese dhe të inkurajojë hulumtimin dhe kuriozitetin e fëmijëve.
Shqyrtoni një shumëllojshmëri të librave dhe fotografive me fëmijën dhe në të njëjtën kohë bëni një bisedë me ta, d.m.th. me ndihmën e tyre inkurajoni fëmijën të ju tregojë mjetet e transportit të udhëzuar për të cilat do të kërkoni, gjithmonë bëni pyetje të thjeshta dhe të shkurtra:
Ku është varka në foto? Më tregoni varkën? Ku lundrojnë, etj.
Nga letra të bardha të thjeshtë ose çarçafë me ngjyrë, bëni anije të palosshme ose origami, atëherë jepini fëmijëve që t’i dekorojnë sipas zgjedhjes së tyre personale me material arti dhe më në fund në një tas të mbushur më të gjerë me ujë lejoni që fëmija të le varkat në sipërfaqe. mbi ujë Nëse jeni në gjendje të zëvendësoni origami me një lloj tjetër mjeshtërie dhe praktikoni duke përdorur një laps ose ngjyrosës prej druri që vizatojnë saktë valët nën barkë.
Bashkangjitur janë fotografi të aktiviteteve të sugjeruara.
TË MËSOJMË SË BASHKU PËRMES LOJËS.