Врз основа на програмата за ран детски развој и планот на нашата градинка, за возрасна група деца 3 до 4 години, денес ја обработуваме темата со наслов:
СЕМАФОРОТ И КУКЛАТА МАРГА
Цели на оваа активност се:
- Воочување, покажување, именување на боите на семафорот и нивно поврзување со соодветно поведение.
- Оспособување на детето за самостојност во ликовното изразување.
За реализација на оваа активност ќе ви биде потребно:
- Литературен текст,
- Илустрации,
- Бел лист,
- Молив,
- Боички.
Со вашето дете разговарајте за сообраќајот и сообраќајните знаци. Објаснете му ја функцијата на семафорот, колку бои има, кои се тие бои и што означуваат. За автомобилите семафорот има три бои, а за пешаците две бои со нацртано човече.
На децата внимателно прочитајте им го литературниот текст “Семафорот и куклата Марга”. Потоа преку прашања проверете што запомниле и обидете се да направите драматизација (родител: семафор, дете: Марга или обратно).
Потоа на вашето дете подгответе му бел лист, моливче и боички и поттикнете го самостојно да нацрта семафор и да го обои.
Во прилог ќе Ви понудиме и неколку идеи како да изработите семафор со вашето дете:
Со реализација на оваа активност вашите деца ќе се стекнат со знаења за сообраќајот, почитувањето на сообраќајните знаци, правила и прописи во сообраќајот, како и препознавање на штетни и опасни ситуации во сообраќајот.
ЗАЕДНО ДА УЧИМЕ НИЗ ИГРА.