Врз основа на програмата за ран детски развој и планот на нашата градинка, за возрасна група деца 3 до 4 години, денес ја обработуваме темата со наслов:
АСФАЛТ НА УЛИЦА
Цели на оваа активност се:
- Поттикнување на детето да ги користи движењата на прстите и дланката за конкретна цел;
- Воочување на можностите на ликовните материјали и самостојно ракување со нив;
За реализација на оваа активност ќе ви биде потребно:
- Илустрации ;
- Темпера;
- Четки;
- Сад со вода;
- Лист за сликање;
- Самолепливи сообраќајни знаци.
Активноста ја започнуваме низ разговор со децата преку низа прашања за да утврдиме до кај се нивните познавања за улицата односно за асфалтот на улица.
Што е улица и за што ни служи таа?
Како се прави улицата?
Што има на улицата што е многу битно за нас?
На улицата ќе утврдиме дека мора да има семафор но доколку нема мора да постои пешачки премин преку кој би поминале.
Сообраќајниот полицаец ако е на улицата ни кажува кој и кога има предност да помине.
Знаците се исто така битни за да се информираме.
Низ игра со кукла ќе демонстрираме како треба да се поминува улицата и на што да внимаваме?
На наредните слики побарајте од детето да ви каже кои од децата постапуваат правилно ?!?
Кој е постапува според правилата , а кој не?
Со молив детето на белиот лист треба да исцрта улица каква што замислило.
Потоа со белата и црна темпера со нивно мешање ќе гледаме да добиеме боја приближна на асфалтот,темно сива…
Ќе ја обоиме улицата и штом се исуши со бела боја ќе ги цртаме линиите во средина и пешачките премини каде што детето си ги замислило.
Самолепливи сообраќајни знаци и семафори ќе додадеме заедно каде што сака детето.
Ќе оставиме добро да сеисуши.
Активноста ја завршуваме со наредната слика и разговор околу наредната слика.
Верувам ќе придонесеме за развојот на сообраќајната култура и спсобноста за размислување и збогатување на искуствата со нови знаења, вештини и учење кај децата.
Ви посакувам успешна активност, верувам дека задоволството при оваа активност кај децата ќе биде на високо ниво.
ЗАЕДНО ДА УЧИМЕ НИЗ ИГРА.