Со вашето дете разгледајте ги дадените слики, разговарајте што е тоа бон тон за пешаци, како треба да се однесуваме на улица, каде треба да се движиме кога сме на улица(тротоар), дали децата сами смеат да поминуваат улица.

КАКОВ СУМ ЈАС, ТАКВИ СЕ МОИТЕ ИГРАЧКИ
Разговарајте со Вашето дете за неговите играчки: да ги опише како изгледаат неговите играчки, како се грижи за нив, која му е наомилена- како се вика и каде после играта со нив, треба да ги врати играчките.

ОБРАБОТКА НА ДЕТСКА ПЕСНА „ИГРАЈТЕ ДЕЦА“
Во овој период на раниот детски развој децата почнуваат да покажуваат интерес кон откривање на нови работи и имаат свој индивидуален пристап кон одредени нешта.

ДЕТСКА ПЕСНИЧКА „МОЈАТА ФАМИЛИЈА“
Со помош на кукли напрстоци како на слика 02 или на самите прсти нацртајте ги ликовите од песничката со фломастер како на слика 03 и пејте им ја на детето. Поттикнете го и тоа да се вклучи заедно со вас да пее и да мрда со прстињата.

МОЕТО КАТЧЕ, МОЈАТА СОБА
Почнете разговор со вашето дете за неговиот личен простор кој тоа го користи односно неговата детска соба во која тоа спие,црта и си игра. Низ разговорот насочете го детето да ја опише својата соба почнувајки од мебелот и играчките нивните карактеристики...

ДРАМСКА ИГРА „ОДИ ДЕДО НОСИ СТАП“
Семејството преставува столб за правилен и здрав развој на децата. Разговајте со Вашето дете за членовите кои го сочинуваат вашето семејството. Со помош на хартиени апликации на пластична цевка или стапче поттикнете го вашето дете да ги именува,

ГРАДИНКАТА МОЈА ВТОРА КУЌА
Активноста започнете ја со разговор за тоа како се вика нивната градинка и објаснете им дека тоа ќе биде нивниот втор и заеднички дом , место каде ќе живеат сите заедно ...

МОЕТО СЕМЕЈСТВО МОЈАТА ГОРДОСТ
Активноста ја започнувате со разговор за семејството, кои членови го сочинуваат,да ги именуваат и опишат ликовите и нивните улоги во семејството. Објаснете им дека семејството е важно и дека треба да ги почитуваат членовите на семејството.

НИЕ ВО НАШИОТ СИМБОЛ
По краткиот разговор преку кој ги подготвувате децата за учество во активноста,ја започнувате активноста со цртање и сечење на контури на куќа или сечење на куќа од некое детско списание.

ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМЕ
Со своето дете разговарајте за неговите другарчиња од градинката или од маалото каде живеете, нека ви каже како се викаат како тие се викаат.

“ЈАС СУМ ВЕСЕЛ – БОЈА ЗА МОЈАТА НАСМЕВКА“
Веселите и насмеани обравчиња кои ги гледавме во огледало со оваа активност обидете се денес преку ликовна игра ”Боја за мојата насмевка “ истите да ги нацртате покажуваќи му како правилно се држи молив, боичка.

Како се поздравува
Разговарајте со своето дете за културно однесување и поздравување при средба со свое другарче, сосед или позната возрасна личност.